Halaman

Followers

Saturday, April 7, 2012

:: kenapa aku harus percaya ::


:: 'ia takkan merubah apa2' ::
:: 'i don't want to lose you' ::
:: 'i don't want to be a stranger to you' ::
:: 'it wont change nothing between me n you' ::
:: 'i care about you' ::



:: kata2 diatas yang engkau ungkapkan kepada aku ::
:: bagi aku itu hanya sekadar perkataan yg engkau cuba untuk menyedapkan perasaan aku ::
:: mcm mana sesuatu itu takkan merubah apa2 sedangkan pada waktu ini ia telah merubah segalanya ::
:: mampukah kau melayan aku seperti dahulu seperti yg kau ungkapkan? ::
:: mampukah kau menjaga aku seperti dulu selepas kau putuskan segalanya ? ::
:: mampukan kau menyokong aku sama seperti yg kau lakukan dulu setelah semua ini terjadi ::

:: i care about you ::
:: it just you care about me ::
:: not love me anymore just like i do love you ::
:: aku menanti perkataan itu tatkala itu tapi engkau hanya mengatakan ' i care about you' ::
:: sedar lah aku inilah kesudahannya disebalik semua drama percintaan ini ::

:: bile kau kate kau akan tarik diri ::
:: bagi aku kau sudah meminta untuk memutuskan hubungan percintaan ini ::
:: kau tak nak aku menjadi looser seperti kau ::
:: tapi bila ini terjadi aku menganggap diri aku sebagai seorang yg looser ::
:: terlalu murah airmata aku tatkala itu ::
:: di dalam keadaan tidak bersedia aku terpaksa menerima keputusan kau ::
:: di saat aku yakin dengan perhubungan ini ::
:: di saat aku percaya dengan pehubungan ini ::
:: di saat aku memandang ke hadapan ttg hubungan ini ::
:: kau ::
:: meminta sebuah perpisahan ::

:: i'm a looser ::
:: yes i am ::
:: a looser that lose something valuable in my whole life ::
:: aku terima segala alasan kau ::
:: untuk kebaikan bersama ::
:: tetapi selepas 9 bulan ::
:: selepas aku meletak harapan yg tggi di ats sesebuah perhubungan ::
:: silap aku ::
:: memberi satu pengharapan yg tinggi ke ats sebuah perhubungan ::
:: segala yg kau ungkapkan ia hanya lah perkataan bagi aku ::
:: kerna aku rasa semakin menjauh ::
:: ia mmg telah merubah segalanya ::
:: segala yg kau lakukan sedikit pun aku tidak ketahui tatkala ini ::
:: mcm mana aku hendak percaya kata2 kau 'it wont change nothing between me n u' ::
:: 'mcm mane sy layan awak dulu, mcm tu jugak sy akan lyn awk sekarang ni '::
:: boleh kau tunai kan segala yg kau ungkapkan ??? :::



:: bagi kau tidak ::
:: dalam diam kau datang dalam hidup aku ::
:: mcm yg kau ckp ::
:: kite tak merancang utk bercinta ::
:: we just love each other ::
:: dalam diam jugak perlahan2 kau hendak pergi dari hati aku ::
:: sakit . perit . luka yg dulu sembuh dgn kehadiran kau kini semakin berdarah kembali ::

:: aku cuba memandang ke depan ::
:: walaupun kadang2 aku ingin menoleh kebelakang ::
:: keputusan sudah di buat ::
:: aku ??? ::
:: dalam mahu atau tidak mahu ::
:: terima dalam terpaksa ::
:: mungkin ada hikmah di sebalik segalanya ::
:: aku percayakan tuhan ::
:: aku percaya pada takdir ::
:: aku percaya pada diri aku ::

:: antara cita dan cinta ::
:: aku harus lupakan cintaku dahulu ::

# dulu aku tak suka lagu ni tapi lagu ni jugak aku bg pada kau ' A THOUSAND YEARS ' #

Heartbeats fast, colors and promises
How to be brave, how can I love when I’m afraid to fall
But watching you stand alone
All of my doubt suddenly goes away somehow one step closer
I have died everyday waiting for you
Darling don’t be afraid I have loved you
For a thousand years, I’ll love you for a thousand more
Time stands still, beauty in all she is
I will be brave, I will not let anything take away
What’s standing in front of me
Every breath, every hour has come to this one step closer

 :: menanti ada sinar yang pasti ::


::feyfeyaway::

 

No comments:

Post a Comment