Halaman

Followers

Wednesday, April 4, 2012

:: baucer buku ::


:: ape2 yang kita dapat kita patot gunakan dan jaga sebaik mungkin ::
:: mcm baucer buku 1M ni ::
:: yezza ::
:: RM50 aku bg adik ::
:: then baki RM150 ::
:: RM50 baru beli sumting tadi yg aku rasa berguna dan mmg aku cari2 ::


:: nampak ?? ::

 :: senaskah AL-QURAN baru ::
:: dah lama aku impikan yg baru ::
:: bkn sbb aku tak hargai yg lama tapi aku nak ada satu lagi simpanan yg baru :)) ::
:: moga aku terus membaca dan tak henti2 membaca ::

:: ANTARA DOSA PALING DIBENCI ALLAH YG DILAKUKAN OLEH WANITA ::
:: ye. sebagai seorang wanita aku harus ambil tahu ::
:: mungkin byk yg aku tak sedar apa dosa2 yg aku dah buat selama ini ::
:: buku ni aku jadikan sebagai panduan agar aku dapat memperbaiki diri aku selama ini ::

::di antara sedar tak sedar aku melakukan kesilapan ::
:: ruang dan waktu bersendirian buat aku banyak berfikir ttg kehidupan ::
:: kehidupan lalu , kini dan masa akan datang ::
:: perlahan2 pupuk diri, bentuk diri kepada jln yg betul ::

:: manusia boleh berubah ::
:: ya. aku pegang kata2 tu ::
:: tak mustahil satu hari nanti aku aku berubah ke arah yg lebih baik dlm kehidupan :: 
:: setiap manusia inginkan yang terbaik dalam kehidupan ::
:: begitu juga aku ::
:: aku bukan sekadar berkata-kata ::
:: aku berusaha untuk kebaikan diri sendiri ::

::next ::
:: untuk selingan diri ::
:: KOMIK ::


:: maaf la . habit yg aku tak boleh buang dari diri aku ::
:: bila dah menjadi hobi ianya menjadi satu kegemaran kita ::
:: mana2 aku pegi kedai buku wajib jadi singgahan aku ::
:: beli atau tak belakang kire asalkan kaki aku masuk kedai buku ::
:: komik paling sikit aku akan beli 2 ::
:: paling byk tak payah ckp. mmg byk ::
:: i do love comics ::
:: almari dkt rumah dah penoh ::
:: laci dkt mktab dah separoh ::
:: so tak boleh ckp ape la. hehehe ::
:: kdg2 hobi yg menyeronokkan buat kita rasa happy ::
:: i hope i can spend 1 day dkt MPH MIDVALLEY untuk duduk lepak dlm kedai buku tu bace komik yg ada dlm tu ::

:: keperluan dan kehendak ::
:: kedua2 ada kebaikan dan keburukkannya :)) ::

 

No comments:

Post a Comment