Halaman

Followers

Sunday, April 8, 2012

:: sekali lagi ::


:: sekali lagi ::
:: aku tewas ::
:: dengan perasaan sendiri ::
:: ye ::
:: sungguh murah airmata aku saat ini ::
 
:: awak ::
:: saya tak sekuat yg awak fikirkan ::
:: saya tak segagah yang awak andaikan ::
:: saya sangat rapuh ::
:: hati saya luluh ::
:: senyum ::
:: ketawa ::
:: penuh dengan kepura-puraan ::
 
 
:: saya cuba pujuk diri saya ::
:: ' engkau kuat fifi' ::
 :: 'ye. engkau kuat' ::
:: 'engkau kena kuat' ::
:: tapi akhirnya yang mampu saya cakap ::
:: ' engkau tak sekuat mana pun fifi ;(( ::
 
:: tidak terasa sakit luka terkena pisau ni berbanding sakit di dalam hati ::
:: saya cuba ::
:: saya usaha ::
::untuk pastikan diri saya sekuat konkrit ::
:: tapi saya tak mampu awak ::
:: saya tak mampu ::
 
:: saya tewas dengan diri saya ::
:: dengan perasaan saya ::
:: dengan emosi saya ::
:: dengan memori saya ::
:: saya akui ::
:: saya tak sekuat awak ::
:: saya tak tau mcm mana awak ada kekuatan nak hadapi semua ini ::
:: tapi bukan bagi saya ::
:: sampai satu saat saya rasa menyerah diri dengan semua ni ::
 
:: saya mintak maaf ::
:: saya belum cukup kuat untuk semua ini ::
:: diri saya belum bersedia ::
:: hati saya ::
:: emosi saya ::
:: fikiran saya ::
 
 
#kenapakitamestijatuhcinta#

No comments:

Post a Comment