Halaman

Followers

Wednesday, October 19, 2011

:: percaya . hilang ::



:: bila aku hilang rasa percaya tu ::
:: bukan pada dia sahaja ::
:: pada diri kau juga ::
:: dia membela diri menjatuhkan kau ::
:: kau membela diri menjatuhkan aku ::

:: bila aku hilang rasa percaya pada dia ::
:: aku mencari kau ::
:: kepercayaan aku pada kau teguh ::
:: berharap kau tidak seperti dia ::
:: tapi kau dan dia musahkan kepercayaan yang aku berikan ::
:: sebagai seorang sahabat ::

:: kecewa ::

:: musnah , hancur , ranap ::
:: segala kepercayaan yang telah aku berikan ::
:: pada kau dan dia ::

:: tidak mungkin akan aku berikan peluang kedua,ketiga,keempat ::

:: apabila kepercayaan sudah terhakis dalam diri aku ::
:: tidak mungkin aku akan terus memberi peluang ::
:: pada kepercayaan yang tidak di hargai ::
:: untuk kau dan dia ::
:: insan yang ku anggap sahabat ::




 

No comments:

Post a Comment