Halaman

Followers

Tuesday, October 18, 2011

:: random about us ::



:: minggu yg sangat best be4 exam ::
:: selalunye benda yg di rancang tak penah nak jadi ::
:: bile kite tak rancang benda tu menjadi kenangan yang paling manis dalam hidup ::

:: 15 oktober 2011 ::
:: ape yang kami rancang hanye ikot tok jadi volunteer ::
:: dekat putrajaya ::
:: night maraton ::
:: ni la volunteer yg agak teruk pena aku ikot ::
:: mgkin dari segi pengurusan ::
:: sbb aku tak dapat makan ::
:: hahaha ::
:: aku amat sensitif kalo bab makan ::
:: sbb aku kuat makan ::
:: aku jadi tak de mud , hilang mud , temperature naik sbbkan tak makan ::
:: so mase dekat sane aku merayau2 mencari makanan ::
:: keje xberat tapi letih ::
:: sbbnye banyak berdiri n telinge kene tahan kene maki dengan pegawai ::
:: lumrah la ::
:: name pon VOLUNTEER ::
:: terima je la ::
:: keje abis pukul 3.30 pagi ::
:: hampir 24 jam tak lelap mata ::

::benda yg tak rancang kami nak pegi BROGA HILL ::
:: okeh pegi 2 kereta ::
:: maknenye 9 org  ::
:: jln pon tak tau so redah je ::
:: jam 5 pagi lepas makan kejap tros gerak ::
:: na dkt sejam jugak la pegi ::
:: tak sesat ::
:: sampai sane mak aih ramainye manusia ::
:: mcm SEMUT ::
:: dlm setengah jam jugak nak naik sane tu ::
:: agak mengah ::
:: ye la ::
:: aku tak ready pape nak naik sane ::
:: n badan pom sangat letih mase tu ::
:: tapi demi kawan2 tesayang si ILI NUR NADIAH n SYRLLY ESTERRINNA ::
:: aku ikot jugak naik ::
:: sayang kawan la katekan ::

:: hahaha switkan >.< ::
:: okeh. sesampai kat atas matahari still xnek ag coz still awal ::
:: dalam jam 6 lebih mcm tu ::
:: just rehat2 n amik angin ::
:: tngkap2 gamba dengan org yg gile gamba ::




:: budak2 yg asik melekat dekat camera ::
:: lagi2 si ili ::  


:: us ::

 :: me with ili ::


:: mr cameraman 1 ::


:: mr cameraman 2 ::

:: si comel sayya ::


:: oke then after turun kami tetibe nak singgah sungai ::
:: bukan nak mandi pon ::
:: sbb tak bawak baju ape pon ::
:: just singgah je ::


   
:: takut gile nak turun ::
:: hahaha ::

:: next station SUNGAI TEKALA ::


 :: kami sangat excited ::




:: die nak jadi model air ::
:: maskulin =.= ::
:: manusie paling hyper dekat tekala ::
:: hahahahaha ::

 
 :: budak2 yang tak bawak baju ni tetap main air ::
:: manusie yg tak reti dok diam due2 ni ::
:: hahaha nway ::
:: kami enjoy dpt lepak same2 ::


   

:: ok ni muke yg penat tapi di paksa senyum ::
:: tengs guys for spending ur time with me :: 



No comments:

Post a Comment