Halaman

Followers

Thursday, July 5, 2012

:: rasa ini ::


:: rasa tercarik2 bila ada kata2 yang melukakan hati ::
:: rasa dipukul bila kata2 menikam hati :::
:: mungkin kau tidak faham ::
:: mungkin kau tidak mengerti ::
:: mungkin kau tersalah erti tentang omongan aku ::
:: aku tidak mahu pujian ::
:: aku cuma mahu di fahami ::
:: tentang apa yang aku alami ::
:: tentang situasi yang aku hadapi :::
:: tatkala ini ::


:: biar sesakit mana aku sekalipun ::
:: biar sesedih mana aku sekalipun ::
:: tak sanggup aku utk aku menyakiti kembali pada yang menyakiti aku :::
:: aku bukan penjahat ::
:: aku bukan penjenayah hati ::


:: bersendiri ::
:: mencari ruang ::
:: supaya tenang ::
 
:: aku bukan sempurna ::
:: aku punya cacat celanya ::
:: terkadang aku khilaf :::
:: atas kekurangan diri sendiri ::

:: mungkin aku sukar untuk di mengerti ::

#kata2bisamembuatkitamenangis#

 

No comments:

Post a Comment