Halaman

Followers

Sunday, July 1, 2012

:: mengenali ::


:: nearly 2 months ::
:: he left ::
:: untuk bekerja ::
:: untuk negara ::

:: muhammad yusof bin hod ::
:: selangor ::
:: 12 Jun 1990 ::

:: knowing u in may 2012 ::
:: during my examination ::

:: 2 kali jumpa ::
:: tengah hari before exam ::
:: n selepas exam waktu malam dkt downtown ::


 :: who knows ::
:: pengenalan yang singkat ::
:: pertemuan yang sekejap ::
:: menyatukan kami ::

:: alhamdulillah ::
:: aku bersyukur ::
:: aku terima dia seadanya dia ::
:: buruk baiknya dia ::
 :: dia adalah dia ::
:: sebagai mana dia terima aku buruk baiknya aku ::

:: ye ::
:: byk perkara datang pada aku ::
:: byk perkara yang sedap dan tak sedap di dengar di cuping telinga aku ::
:: atas alasan ::
:: aku baru putus dan aku sudah ada pengganti ::

:: perempuan jenis apekah kau ni ??? ::
:: senangnya kau cari lelaki ??? ::
:: senangnya cinta kau berubah ganti ???::

:: untuk yang bertanya ::

:: mungkin tiada jodoh antara aku dengan yg lalu ::
:: aku redha ::
:: aku terima ::
:: tiada apa yang perlu dipersoalkan lagi ::
:: masing2 sudah mempunyai haluan masing2 ::
:: dia sudah melepaskan aku dari hidupnya ::
:: begitu juga aku ::
:: tiada dendam ::
:: tiada sakit hati ::
:: antara aku dan dia ::
:: dia tetap seorang kawan bg aku ::

:: cepatnya aku cari pengganti ??? ::

:: bukan untuk aku membalas dendam mahupun apa ::
:: semua atas diri aku ::
:: aku mahu memberi ruang kepada insan lain mengenali aku ::
:: menyayangi aku ::
:: semua ni bukan atas desakan sesiapa ::
:: aku cuma memberi ruang dan peluang ::
:: aku juga mahu di sayangi selayaknya aku ::

:: caraku begini ::
:: ya ::
:: pada mula aku berfikir takkan ada yang akan ada di hati aku ::
:: tapi DIA lebih berkuasa ::
:: aku tak mampu nak membina tembok EGO yang tggi untuk menghalang perasaan tu dari muncul dalam diri aku ::

:: aku diberikan yusof dalam hidup aku ::



:: segalanya berlaku dengan cepat ::
:: aku tak pernah menjangka semua ini ::

:: 2 kali berjumpa ::
:: sudah berjauhan hampir 2 bulan ::
:: jauhnya dia di SABAH ::
:: aku di sini ::

:: alhamdulillah ::
:: hanya jarak yang memisahkan ::

:: insyaallah ::
:: andai ada jodoh kita ::
:: kita akan tunaikan seperti yang telah di rancang ::
:: tak lama lagi ::

:: bersabarlah duhai hati ::
:: semuanya pastikan terubat nanti ::

:: sentiasa berdoa agar segalanya dipermudahkan kelak ::
:: sentiasa berdoa agar dia sentiasa sihat sejahtera di sana ::
:: sentiasa berdoa agar jodoh kami kuat ::

:: insyaallah ::
:: percaya padaNya ::
:: tiada apa yang mustahil ::

:: bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk merasa nikmat disayangi ::
:: alhamdulillah ::
:: syukur ::

#janganpernahberhentiberdoakepadanya#
#terimakasihAllah#



No comments:

Post a Comment