Halaman

Followers

Monday, May 7, 2012

:: perasaan itu tiada untuk kau::


:: marah :
:: aku terasa nak marah ::
:: marahkan diri kau ::
:: bukan sebab aku benci ::
:: bukan sebab aku tak suka ::
:: bukan sebab aku menyampah
::



:: tapi sebab aku sayang ::

:: entah kenapa ::
:: aku tersedar ::
:: kau satu-satunya manusia ::
:: yang ada dalam hidup aku ::
 :: yang tak pernah buat aku rasa ingin marah kau ::
:: dalam diri aku ::
:: sepanjang aku kenal kau ::

:: tiada sebab ::
:: tiada punca ::
:: tiada alasan ::
:: untuk aku punya perasaan ::
:: marah untuk kau ::

:: ye . aku akui ::
:: hanya kau seorang ::
:: insan yang aku tak punya rasa untuk marah ::
:: perasaan tu pasti pergi tatkala ak melihat diri kau ::
:: perasaan tu pasti mati tatkala ak teringatkan kau ::

:: kau tidak layak untuk dimarah kerana kau istimewa ::
 :: bagi aku :::
:: bagi diri aku ::

#jangan sesekali timbulkan perasaan marah yang tidak pernah ada itu^^#
::MSS::
 
 

No comments:

Post a Comment