Halaman

Followers

Sunday, May 13, 2012

:: aku tak mengerti ::


:: di saat aku takut ::
:: di saat aku keliru ::
:: di saat aku terumbang-ambing ::

:: kau hulurkan tangan :: :
:: kau berikan aku bantuan ::
:: kau mahu merawat hati ini ::
:: kau mahu sedikit ruang ::
:: kau mahu sedikit peluang ::
:: untuk singgah di hati rapuh ini ::

:: aku keliru ::
:: aku buntu ::
:: aku tak tentu arah ::
:: peluang ??? ::
:: takutnya aku memberi peluang ::
:: takutnya aku andai perkara lama berulang ::
:: tapi sampai bila ::

:: 'tidak salah kalau kita bagi peluang dekat org lain' ::
:: ya ::
:: tapi mampukah aku ??? ::
:: kuatkah aku ??? ::
:: beranikah aku ??? ::


:: tapi tatkala aku hendak memberi peluang ::
:: tatkala aku hendak membuka buku baru ::
:: kau bermain tarik tali dengan aku ::
:
 
:: kenapalah ??? ::

:: adakah segalanya hanya ucapan ::
:: adakah segalanya hanya cubaan ::
:: adakah segalanya hanya mainan ::

:: aku hanya mampu untuk berdiam ::
:: dari segala2 perkara ::
:: yang berkaitan dengan perasaan ::

:: bukan sekarang ::
:: bukan tika ini ::
:: perlu untuk aku ::
:: kuncikan hati ini dari segalanya ::



:: cari orang yg sayangkan kau ::
:: bukan org yang kau sayang sgt ::


No comments:

Post a Comment