Halaman

Followers

Saturday, January 7, 2012

:: pabila manusia membabi buta ::


:: apabila engkau memilih jalan utk kehidupan engkau sendiri ::
:: aku tahu aku perlu teruskan kehidupan aku ::

:: aku juga tahu ::
:: kita sudah berada pada jalan yang berbeza ::

:: engkau dengan kehidupan ::
:: aku dengan kehidupan aku ::

::  aku tidak berhak dalam perjalanan hidup engkau lagi ::
:: dan engkau tiada hak untuk mengganggu kehidupan aku kini ::

:: aku punya perjalanan hidup ku sendiri ::
:: aku tak mahu di ganggu ::
:: aku punya apa yang aku perlu untuk melengkapkan perjalanan hidup aku ::
:: aku tak perlukan engkau ::
:: aku punya insan yang ikhlas menyayangi diri aku ::
:: aku tidak mahu engkau di sisi aku ::
:: pabila emosi menguasai minda ::
:: engkau membabi buta ::
:: engkau alpa ::
:: engkau lupa segala ::
:: aku tidak mahu kehidupanku menjadi sia2 kerana engkau ::
:: aku bukan seprti dulu ::
:: aku punya pegangan ::
:: aku punya akal fikiran ::
:: aku punya kematangan diri ::

:: jangan engkau sesekali terfikir aku akan mengalah ::
:: kebenaran , kenyataan harus aku pertegakkan ::
:: agar kau terus ingt dan ingt ::


:: kita hidup bukan untuk hari ini  sahaja::

2 comments:

  1. fifie ... why so sad ... o angry myb ... just banyak an berdoa agar sentiasa bahagia dgn kehidupan sekarg oke ??... just smile in ur life ...

    ReplyDelete
  2. tq fadz...kdg2 kesal dgn sikap manusia ni..penat..geram..sakit hati..

    ReplyDelete