Halaman

Followers

Tuesday, January 3, 2012

:: mulenye perjalanan sebagai seorang pelajar kembali lagi... ::


:: ok . 2012 ::
:: 4 Januari 2012 ::
:: macam biase la . kuliah bermula ::
:: ape yg beze ??? ::
:: tak de bezanya ::
:: cuma aku mahu habiskan degree aku yg tggl baki 1 tahun setengah lg ni ::

:: tahun ni aku jadi WARGA ASRAMA balik ::
:: sebab ??? ::
:: kalau aku tak bayar duit kereta yg rm1800 ni ::
:: elaun aku cukup la untuk tampung idop aku dkt lua ::
:: mane nak minyak kete lagi, tol lagi ::
:: mmg la xcukup duit ade mami abah tolong ::
:: tapi kadang2 jadi segan ::
:: ye la ::
:: diorg pon nak tampung adik2 jugak kan ::

:: n tahun ni umo aku dah meningkat 22 tahun ::
:: no yang canteq ::
:: 24.02.2012 . 22 tahun ::

:: ape yang aku mahukan tahun ni ::
:: same mcm tahun2 lepas ::
:: maintain pointer mcm biase ::
:: elakkan fail ::
:: main tu main jugak . cinte pon cinte jugak . belajar tu dulu ::
:: aku nak pelan2 settlekan masalah aku yg tak selesai lg ::
:: aku nak bela sugar glider ::
:: lebih berjimat ::
:: kalau dulu pon dah berjimat ::
:: sekarang lebihkan lagi berjimat ::
:: n tahun ni untuk pertama kalinye la ::
:: aku mule ber PRAKTIKUM ::
:: waaaah . bunyi sgt teruja ::
:: tapi sebenarnye hati aku tak tenang ::
:: banyak yang aku risaukan ::
:: dah ready ke aku nak mengajar ??? ::
:: boleh ke aku nak mengajar ??? ::
:: mampu ke aku nak mengajar ??? ::
:: S.K SERDANG ::

:: bermulanya tahun yang baru ::
:: banyak yg perlu aku perbaiki diri aku ::
:: banyak yang perlu aku capai ::
:: insyaallah kalau ada usaha adalah hasilnya ::
:: semoga tahun ni lebih baik daripada tahun2 yang lepas ::
:: buat aku , buat dirinya dan buat semua ::

:: selamat bermulanya tahun baru sebagai seorang pelajar kembali :

No comments:

Post a Comment