Halaman

Followers

Thursday, September 20, 2012

:: mampukah ??? ::


:: di mana titik untuk bermula ::
:: di mana jalan untuk melangkah ::
:: di mana cara untuk melakukan semuanya ::
:: yang mana satu perlu  di lakukan ::
:: yang itu dahulukah ? ::
:: yang ini dahulukah ? ::
:: perlukah aku lakukan perkara itu dahulu atau yang ini dahulu ::
:: segalanya menjadi tanda tanya ::
:: segalanya menjadi kekeliruan di dalam kotak fikiran ::

:: i wanna be a good muslimah ::
:: for myself ::
:: ya. but how ::

::bukan sokongan yang positif yang aku terima ::
:: gurauan yang selalunya menjatuh kan semangat aku ::

:: salahkah aku berniat sesuatu yang baik utk perubahan diri aku ::
:: salahkah aku ::

:: tapi di mana harus aku mula ::

:: fifi engkau mcm ni ::
:: fifi engkau mcm tu ::
:: fifi itu. fifi ini ::

:: hanya satu dua suara yang terus mendorong aku ::

:: semangat aku ntah ke mana ::
:: niat tetap ada ::
:: tetapi ::

:: sekali lagi aku buntu ::
:: mencari jalan ::
:: di mana harus ku mula ::

:: perit bila niat di persendakan ::
:: sedih bila niat di salah ertikan ::
:: adakah apa yang aku hajati ini salah ?? ::
:: adakah aku tak layak menjadi yang lebih baik utk hidup aku ??? ::

:: ntah la ::
:: aku masih buntu mencari jalan yang dpt membantu.............. ::



No comments:

Post a Comment