Halaman

Followers

Saturday, May 19, 2012

:: percaya padaNya ::


:: alhamdullillah ::

:: percaya ::
:: berdoa ::
:: berserah ::
:: bersabar ::
:: pasti kita akan mendapat balasan yg baik kalau perkara baik yg kita lakukan ::

:: meminta padanya ::
:: ya. pada siapa lagi harus aku meminta ::
:: pada siapa lagi harus aku panjatkan doa ::
:: pada siapa lagi harus aku bersujud ::
:: hanya padaNya ::
:: satu-satunya ::

:: saat aku hilang arah ::
:: aku byk menyendiri ::
:: mencari ruang untuk diri ::
:: mencari kesilapan diri selama ini ::

:: aku meminta ::
:: terkadang aku malu ::
:: aku selalu lupakan DIA ::
:: tetapi aku byk meminta pada DIA ::





:: DIA pemurah ::
 :: DIA memberi segala apa yang aku minta ::
:: aku menangis sendiri ::
:: DIA terlalu pemurah ::
:: walaupun sebelum ni aku byk lupakan DIA :: 
:: DIA tetap berikan apa yg aku minta ::
:: terima kasih ya ALLAH :: 


:: aku pernah berkata yang hati aku tak mungkin lagi dimiliki ::
:: aku pernah berkata tak mungkin akan ada yang mampu bertakhta di hati ::
:: aku pernah berkata tak mungkin akan ada yang ikhlas memberikan hati ::


:: tapi aku tak boleh nak melawan kuasa DIA ::
:: aku hanya mampu berkata-kata ::
:: DIA yang menentukan segalanya ::


:: DIA hadirkan perasaan tenang yang setenangnya pada aku tika ini ::
:: DIA wujudkan aku perasaan bahagia yang amat saat ini ::
:: DIA anugerahkan aku insan yang tak pernah aku jangka selama ini ::


:: inikah hadiah daripadaNya kepada aku ::
:: pemberian yg sgt bermakna ::


:: tak pernah terlintas difikiran aku ::
:: tak pernah aku jangka semua ini ::
:: pengenalan yang singkat yg sgt bermakna ::


:: aku buang rasa takot ::
:: aku buang rasa risau ::
 :: aku berserah semua padaNya ::
:: andai ini ketentuannya ::
:: aku terima ::

:: mungkin ini satu titik permulaan bagi hidup aku kini ::



:: tolong jgn pergi ::
:: terima kasih ::


#janganpernahambildiadariaku#

No comments:

Post a Comment