Halaman

Followers

Saturday, March 31, 2012

:: week 2 ::


:: sedar tak sedar dah habis minggu ke 2 aku praktikum ::
:: lagi 2 hari masuklah minggu ke 3 ::
:: cepat je masa berlalu ::
:: aku akui la praktikum ni penat ::
:: mungkin ni la kali pertama kan ::
:: ape2 pon aku enjoy buat semua ni ::
:: ye ::
:: mungkin dah ade rase seorang guru dalam diri ni ::

:: cikgu FIFI ::
:: gelaran di sekolah tu :)) ::

:: SK SERDANG ::
:: untuk pertama kalinya ::
:: budak takut kan aku ni ::
:: cikgu garang ::
:: segarang mana pon aku budak2 ni suka dkt aku ::
:: ALHAMDULILLAH ::
:: itu yang aku inginkan sebenarnya ::
::bukan di benci pelajar tapi di sayangi pelajar ::
:: tak kira lah kelas mana pon aku masuk ::
:: darjah berapa pon aku masuk ::
:: aku akan pastikan kelas tu takkan lupakan aku ::
:: otak kene sentiasa berjalan kalau nak pelajar sukakan kita ::
:: walaupun aku banyak dapat kelas budak2 nakal ::
:: tapi setakat ni masih dalam kawalan ::
:: untuk kelas darjah 4 minggu depan minggu yg terakhir aku mengajar::
:: sebab 11/4/2012 merupakan cuti ::
:: agak terasa sedih sbb tu kelas kegemaran aku ::

:: makin dekat hari tu makin terasa sayu dalam hati ni nak tinggalkan diorg ::
:: mungkin satu hari nanti kite akan jumpe lagi ye ::
:: pengalaman yang cukup best untuk pertama kalinya pegi praktikum ::


:: lots of love ::
:: xoxo ::

No comments:

Post a Comment