Halaman

Followers

Thursday, November 17, 2011

:: i don't know what to do ::






:: hey sayang ::
:: i don't know what to do ::
:: i don't know what should i give to you ::
:: for our last day together ::
:: for our 4 months anniversary ::


:: minggu terakhir ::
:: hari2 terakhir kita luang masa sama2 ::
:: hanya ini yang dapat sy bagi dekat awk ::


:: saya tau iya tak seberapa ::
:: iya biasa2 saja ::
:: itu yang mampu saya bagi ::
:: untuk menghargai awak ::
:: yang hadir dan ada dalam hati saya ni ::

:: NIK MUHD NUUR KHAIDIR NIK HASSAN ::
:: SELAMAT BERCUTI ::
:: SELAMAT YANG KE 4 BULAN SAYANG ::


:: SAYA TERLALU SAYANGKAN AWAK ::


:: maaf saya tak mampu nak menjadi selembut perempuan lain ::
:: maaf saya tak mampu untuk menjadi seromantik orang lain ::
:: maaf saya tak mampu menjadi secantik wanita2 di luar sana ::

:: saya hanya mampu menjadi diri saya di mata awak ::
:: saya hanya mahu untuk menjadi yang paling baik utk awk :: 
:: saya hanya mampu menjadi KAWAN awak dan KESAYANGAN awk :: 


2 comments: