Halaman

Followers

Saturday, October 8, 2011

:: rasa hati ::

:: cemburu ::
:: bukan membabi buta ::

:: perasaan takut ::
:: menguasai diri ::

:: aku akui ::
:: itu kelemahanku ::

:: takut kehilangan diri kau ::

:: kerna ::
:: kau satu-satunya yang ku punya ::
:: tika ini ::

:: orang mungkin kata aku gila ::
:: orang mungkin kata aku bodoh ::

:: hati aku ::
:: punya aku ::
:: milik aku ::

:: untuk siapa aku beri ::
:: untuk siapa aku isi ::
:: kepunyaan hak diriku ::

:: aku tak sempurna ::
:: kau berikan aku rasa kesempurnaan itu ::
:: aku takut untuk menyayangi ::
:: kau berikan aku kepercayaan untuk terus menyayangi ::
:: aku punya kekurangan ::
:: kau tunjukkan aku kelebihan ::
:: aku hilang arah ::
:: kau berikan aku jalan ::
:: bukan niat untuk memuji ::
:: bukan niat untuk membangga ::
:: kau buka mata aku ::
:: kau buka hati aku ::

:: untuk diri kau ::
:: untuk rasa yang kau beri ::

:: ku tak ingin yang lebih ::
:: hanya ku mahu ::

:: sayangi diri aku ::
:: seperti mana aku sayangkan diri kau ::
:: bersama dengan aku ::
:: seperti mana aku bersama diri kau ::
:: percaya pada diri aku ::
:: seperti mana aku percayakan diri kau ::
:: pertahankan hubungan ini ::
:: seperti mana aku pertahankan hubungan ini ::
:: yakini diri aku ::
:: seperti mana aku yakin pada diri kau ::

:: bahagiakan aku ::
:: seperti mana aku masih CUBA untuk menambahkan lagi kebahagiaan dalam diri kau ::

:: hanya kau yang aku sayang ::

1 comment: