Halaman

Followers

Saturday, September 10, 2011

:: sunyuman itu ::

:: alhamdulillah ::
:: akhirnya aku masih dapat melihat senyuman itu ::
:: bermacam cara ku mencuba ::
:: untuk melihat senyuman itu kembali ::
:: terkadang ku rasa hampir putus asa ::
:: tapi aku masih bertahan ::
:: untuk diri itu ::
:: untuk diri aku ::


:: hari2 ku berhadapan dengan kesunyian ::
:: senyuman ::
:: tiada ::
:: aku tertekan ::
:: aku kecewa ::
:: kerana gagal membuat diri itu tersenyum ::


:: akhirnya ::
:: senyuman yang ku tunggu selama ini dapat ku lihat ::
:: perasaan hati ini ::
:: gembira ::
:: tak terkata ::
:: aku hanya mampu ucapkan syukur ::
:: kerna memberi peluang untukku melihat senyuman itu kembali ::
:: terima kasih sayang ::
:: aku sangat rindukan senyuman itu :: 
 

No comments:

Post a Comment