Halaman

Followers

Saturday, August 13, 2011

:: menangis kernanya ::

:: sedehnye bile kite kene lepaskan sesuatu milik kite , kesayangan kite ::
:: FISY ::
:: satu2 nye harte kesayangan aku ::
:: walopon die haiwan tapi kalo dah syg ::
:: sedih tu rasa lagi bile nak bg dekat org ::
:: mmg jujur aku ckp aku tak sampai hati nak bg dkt org ::
:: tp keadaan memaksa ak melakukan tu ::
:: menagis ??? ::
:: tak usah ckp ::
:: 2 , 3 ari aku cuba abaikan die ::
:: sbb hati aku terlalu sedey ::
::hari ni ak sedey bile kali terakhir ak bersihkan sangkar die ::
:: bile kali terakhir ak belai2 die ::
:: die seolah-olah dapat rasa yg aku nak bg die dkt org ::
:: die merajuk ::
:: die memberontak ::
:: die gigit aku ::
:: mungkin marah ::
:: menitis air mate aku berulang kali ::
:: mcm mane nant bile tibe saat aku bg die dkt org ::
:: aku sendiri tak pasti ::
:: yang pasti aku sgt2 sedey ::
:: cube untuk menenangkan diri sendiri ::



:: fisy , maafkan ma ::
:: ma syg fisy slaluu ::
:: T................T :: 
:: maafkan ma sgt2................. ::

 

No comments:

Post a Comment