Halaman

Followers

Wednesday, August 3, 2011

:: i'm not a musician but i do love music ::


:: aku bukan pemuzik ::
:: tapi aku suka muzik ::

:: harta kesayangan aku ::


:: hadiah dr mami dan abah ::
:: ye walaupun aku tak pandai sgt nak main tapi aku boleh main sikit ::
:: masih dalam proses belajar ::
:: aku syg sangat gitar ni walopoun ni gitar biase saje ::
:: tapi ini pemberian yg sgt bermakna bg aku ::
  :: harta terbaru aku ::
:: sangat la bahagie aku dapat bnde ni ::
:: ye mmg x mahal ::
:: tapi dah cukup buat aku hepy bila jari2 aku dapat main ats ni ::
:: masa terluang ak sekarang terisi dgn cik gitar dgn cik keyboard ni ::

:: macam aku ckp. aku bukan pemuzik tapi aku sgt suka muzik ::
:: aku nak belajar men alat2 muzik ::
:: insyaallah selagi aku mampu aku akan teros belajar ::
:: tak susah kalau ada usaha dan minat ::
:: yg penting hati kita ::

No comments:

Post a Comment