Halaman

Followers

Saturday, August 20, 2011

:: akhirnya ::

:: tak pernah aku sangka ::
:: akhirnya mami dgn abah tak halang ape2 yg aku buat ::
:: terutamanya dgn siapa aku berkawan sekarang ni ::
:: hati aku jadi lega ::
:: mgkin sebelum ni terlalu byk sgt halangan bila aku berkawan rapat dgn siapa pun ::
:: ape yg aku terima sebelum ni hanya perkataan TIDAK ::
:: mungkin juga mereka takutkan ak akan mengabaikan pelajaran aku ::
:: tapi kali ni aku dah tak terima lagi perkataan tu ::
:: tiada bantahan . tiada penolakan ::
:: aku hanya mampu senyum ::
:: aku bersyukur ::
:: menerima sesuatu yg positif dr mereka utk yg pertama kalinya dlm hdup aku ::
:: terutamanya terhadap insan yg aku sgt syg ::


:: aku tak pernah mengharap yang terlalu jauh ::
:: aku berkawan dengan dirinya ::
:: andai ada jodoh aku bersyukur ::
:: andai tiada semuanya ketentuan tuhan ::
:: aku terima ::
:: selagi aku mampu untuk syg dirinya aku akan terus menyayangi dirinya ::
:: untuk pertama kalinya aku rasa tenang sebegini ::
:: aku tak pernah memaksa ::
:: aku percaya pada takdir ::
:: andai ada jodoh pasti akan bersatu ::
:: insyaallah ::

1 comment: