Halaman

Followers

Friday, June 24, 2011

:: perasaan ::

:: tak semestinya bila kita sayangkan seseorang tu kite akan dapat memiliki diri die ::
 
 
:: kenape aku mesti sygkan diri kau ::
:: kadang-kadang ak rase bodoh sbb aku sayangkan kau ::
:: kenape lah ak mesti ade perasaan tu pada diri kau ::
:: ak pon tak taw nape aku sayang kan kau ::
:: sbb sayang kan kau la aku rase sayang tu makan diri aku ::
:: sbb aku taw sayang aku tu x semestinye aku dapat kau ::
:: mustahil terjadi semue tu ::
:: menyayangi diri kau adalah perkara terbaik aku lakukan dalam hidup aku ::
:: memiliki diri kau adalah perkara yang mustahil bagi aku dalam hidup aku ::
:: biarkan saja rasa itu ::
:: atau menjauh ::
:: jauh dari kau ::

 
::  kau bukan milik aku ::
:: hari ini ::
:: esok ::
:: dan selama-lamanya ::

2 comments: