Halaman

Followers

Tuesday, June 21, 2011

:: kenapa ::

:: kenape dan mengapa ::
:: kenape mesti jadi mcm ni ::
:: apa salah aku ::
:: kenape mesti aku ::
:: adekah aku ni tak layak untuk dapat rasa gembira ::
:: adekah aku ni tak layak untuk dapat rasa bahagia ::
:: kenapa ak mesti diperlakukan mcm ni ::
:: kenape mesti semua jadi dekat aku ::
:: kenapa mesti aku ::
:: sampai bile aku na betahan ::
:: sampai bile ak na jadi kuat ::
:: satu hari aku pasti jatuh bila hari ke hari ak jadi rapuh ::
:: kenapa mesti ak percaya ::
:: pada sesuatu yang tak pasti ::
:: akhirnye aku yg terasa. sakitnya dalam hati ::
:: menangis . merintih . tak berguna lagi ::
:: kenapa mest ak bazirkan airmata ak pada yg melukakan aku ::
:: kenapa. kenapa dan kenapa ::
:: aku hanya ingin tahu kenapa ::

No comments:

Post a Comment